WELCOME TO MY BLOGGER

WELCOME TO MY BLOGGER

November 11, 2011

Buka Buku Baru ! .

HAHA
tibe-2 idea ber-blog datang semula :)
rase jeles plak sbb ramai update blog diorang.
ari nie aku nak hidup baru aku..
aku nk jadi yang terbaik kepada family aku n sume kawan-2 aku .
aku nk study betol-2...n berjaya...

FamilyKU


i love u all..
saya berjanji xkan sia-2kan harapan u all :D
maaf silap dan salah saya :D

AiN


<3
susah kan nk lupe kan seseorang yang penah kite sayang.
HAHA walaupon sekarang nie kite kawan,
maafkan saya if buat awak sedih.
tak de niat pon sebenarnye nk buat awak sedih.
saya selalu fikirkan tentang awak.
saya nk jumpa awak .
jangan risau okay..
mybe 1 hari nanti kite bersame balik kan ..
HAHA..kalu xbersama pon mybe kite still kawan sampai bile-2 ..
okey..
miss you ... :)


Fadzly CM's , Aaron Chew & Alexander Aloy .


korang bestie fren aku...
sejak aku kenal korang , korang paling " the best "..
senang cite 1 kepala lah...buat jahat same-2..
buat baik pon same-2...wahaha
kalu boleh aku nk susah senang n berjaya dengan korang :D
maaf kan aku kalu aku ade buat silap kat korang ok .
aku tahu korang suke bulli aku..
psyco aku..ape-2 je la kan...
HEHE tp sekali aku bulli korang balik , terdiam korang ! HAHA
ape-2 pon rindu korang..


Rakan Sebilik Ku .


Ahmad Amer , Shazarul Zerk , Muhammad Hanaffie , Hans Fakers , Syed Imran , & lain-2
korang yang aku anggap adik bradik . aku nk kite saling percaya dan jgn lah ade sikap " penjual ikan " (sellfish) and kawan makan kawan , aku nk kite saling memaafi n saling "care each other" wah :D
maaf kan aku aku aku buat silap .okay  :D
sayang korang..



Facebook Friends .

kepada semua kawan-2 die FB...maaf kalau ade silap dan salah , TERover , TERsombong , TERlupa , TERbelagak , ape-2 jelah..
setiap manusia penah melakukan kesilapan ..betol tak ..
maaf okay...xde niat pon semua tu.. :D
tegor je saya okay .
haha kalu tak keberatan Follow ramai-2 my blog yg simple nie..
HAHA..

#thats all

No comments:

Post a Comment



Kotak Music